понедельник, 25 марта 2013 г.

Моя візитка

        Я, Сокач Ольга Вікторівна-
 працюю вчителем біології з 2010 року. За освітою - вчитель біології та географії. Закінчилау 2011 році Кіровоградський  державний педагогічний університет імені В.Винниченка.
      Свою педагогічну діяльність починала у Червонопільській ЗШІ-ІІ ступенів, нині працюю у Бобринецькій ЗШІ-ІІІ ступенів №5.
     Моя педагогічна проблема-"Використання елементів екологічного виховання на уроках."

 Моє педагогічне кредо:


Діяльність повинна бути МОЯ, захоплювати МЕНЕ, виходити з душі МОЄЇ.

  



Рядки за покликом душі
На  землю вже прийшла весна
Крилом накрила світ несміло,
І як чарівниця вона
В красу прибрала все уміло.

Щасливий усміх заглянув
В шкільне простороє  віконце
І погляд вчителя перехопив
Веселий і грайливий промінь сонця.

Така ж весна тому лиш рік
Звільнилася від холоду тенет
Закінчився студентства вік,
Позаду університет.

І ось учитель, діти, школа.
Червонопільська та номер п’ять.
І мрія вчительська завітна.
Роботі всю себе віддать.

І є мета – дітей навчити,
Нехай я бачу часу плин.
Віднині дітям буду я служити
У 2012 році отримала перемогу у конкурсі "Міс освіта"
Щоб кожен патріот був та громадянин.

Отож , для цього роблю все я
Новітні технології беру,
І різні методи, прийоми,
Щоби корисним бути дітям і добру.

У 5 школі свят завжди багато є
Червонопільська у сятах не відстає
Гартуєм юнь шкільну,
Готуєм до життя
Щоб діти знали все, як треба, до пуття.

«Разом ми сила», «День козацтва» і  «Покрова», у школах відзначаємо завжди
Щоб наша молодь сильною була й здорова,
Не знала горя і біди.

Цікаві конкурси, лекторії, вітання.
«Дорогами війни», пісні і круглий стіл.
І реквієм «Афганський біль»-афганців вшанування.
Заочні подорожі до міст-героїв, сіл.

Учу дітей я, біля них сама навчаюсь,
Бо ще з дитинства до знання тягнулась я.
Любить навколо все матуся мене вчила,
Адже учительська родина вся моя.


Люблю дітей я і завжди буду любити,
В усьому їм завжди допоможу,
Тож з гордістю кажу: «Тепер я вчитель»
І серцем Україні я служу.


















Комментариев нет:

Отправить комментарий